Industria
modei a fost intotdeauna cunoscuta ca fiind obsedata de tineri, dar se pare ca
se iveste o noua era. In
timp ce in lumea “reala” viata incepe la 30 de ani, pe podium, este adesea
considerata o varsta pentru pensionare.
Cu toate
acestea, o serie de designeri au trecut cu vederea acest lucru si au angajat
modele cu varsta cuprinsa intre 30 de ani, pentru a prezenta colectiile de
primavara / vara.
Zorii unei noi ere: Adriana Lima, 30 de ani,
a fost aleasa sa prezinte colectia de primavara / vara pentru Donna
Karan
Adriana Lima a fost aleasa
sa prezinte pentru Donna Karan iar Gisele
Bundchen, 32 de ani, apare pentru Versace si in campaniile
Salvatore Ferragamo.
Prada,
Chanel si YSL au evitat de asemenea, sa aleaga fetele tinere in favoarea femeile
mai mature. Si nu este vorba doar de modele mai vechi, care sunt in prezent in
centrul atentiei.
Supermodelul brazilian Gisele Bundchen, 32
de ani, apare in campania Salvatore Ferragamo iar Mariacarla Boscono, 31, pentru
YSL
Saskia de Brauw, 30 de ani, in noua campanie
Chanel (de Karl Lagerfeld)
Monica Bellucci, Sharon
Stone si Kate Winslet sunt doar cateva dintre vedetele care au fost alese sa
prezinte mari brand-uri.
Unul
dintre motivele pentru care acest val al femeilor mature prezentand campanii
celebre devine un trend, este faptul ca ele pot evoca seriozitate si in acelasi
timp pot fi femei sofisticate.
Un
cunoscator al acestei industrii a adaugat: “utilizarea modelelor mature
este in crestere – designerii vad valoarea in femeile mai mature si realizate,
care aduc personalitate si cunostinte asupra fetele tinere si adesea lipsite de
experienta.”
Intoarcerea
unei lady glamour: Kate Winslet, 36 de ani, reprezinta St.
John
Mamma Mia: Monica Bellucci, 47 de ani, in
campania pentru Dolce & Gabbana, colectia primavara 2012
Intre
timp, modelele mult mai tinere care reprezinta o campanie au inceput sa provoace
controverse.
O campanie
Miu Miu care infatiseaza o fata de 14 ani, actrita Haillee Steinfeld, asezata pe o sina de cale
ferata a fost anul trecut interzisa, pe motiv ca sugereaza sinuciderea.
Autoritatea pentru Standarde in Publicitate a spus:
“Datorita faptului ca anuntul a infatisat-o pe Hailee Steinfeld in varsta de 14
intr-o situatie potential periculoasa, asezata pe o cale ferata, am ajuns la
concluzia ca anuntul a fost iresponsabil.”
Directorul de moda Liz Jones a adaugat: “Mi se pare
obscen sa observ copii de 13 si 14 ani, indiferent daca sunt sau nu deja vedete,
sa fie folositi in prezentari de moda si campanii de publicitate.”
Mai cititi, cu capul
limpede…
Cosmetice facute in casa
din ingrediente naturale
ten
minuni
buze
fata?
celulitei
impotriva caderii parului
esentiale
bun
natural?
acasa
dezinfectant!
de casa!
tratarea acneei
placere