Cand simti ca ai nevoie
de un nou look dar nu vrei sa cheltui prea multi bani, ce
faci?
In ultimii ani, ne-am tratat adesea cu rujuri, insa acum vom alege un nou lac
de unghii sau au o manichiura rapida la unul dintre numeroasele saloane care par
a se tot inmulti.
La Superdrug, vanzarea ojelor a crescut cu 37 la suta anul trecut, iar la
L’Oreal cu 24 la suta.
Dovada recesiunii: vanzarile ojelor sunt in crestere
“Traim intr-o lume obsedata de imagine, iar lacul de unghii a devenit
accesoriul final“, spune Mark Rodol.
“Femeile vor un mod rapid sa isi imbunatateasca look-ul, si desigur la un
pret accesibil. O oja noua ofera o expresie a individualitatii si acelasi efect
ca si o noua costumatie, pentru un pret infim.”
Chiar si in ziua de astazi, cand vremurile financiare nu sunt extraordinare,
vanzarea ojelor face parte dintre cele mai rapide afaceri in crestere. Cel mai
mare lant din Marea Britanie, Nails Inc, prevede o cifra de afaceri in acest an,
de £22 milioane. Magazinele de pe High Street, inclusiv Superdrug si Tesco au
observat acest lucru si au in vedere sa includa saloane de maniciura in
magazine, ca o modalitate de a trage clientii.
Femeile se trateaza cu o maniciura profesionista
atunci cand simt nevoia sa se relaxeze, insa putem sa ne
rasfatam si acasa cu o oja mai indrazneata.
Noi inovatii presupun intotdeauna ceva nou pentru a incerca acasa.
“Celebritati cum ar fi Rihanna si Katy Perry au purtat pietre, stampe si
chiar unghii metalice“, spune Sara Wolverson, director de frumusete la
Superdrug.
O multime de femei devin mult mai indraznete, folosesc mai multe culori si
printuri. Asa deci, putem confirma faptul ca ojele colorate ne ridica putin
moralul intr-o zi de iarna infrigurata.
placere
Fitze…